הפרת הסכם גירושין היא למעשה הפרת פסק דין

הסכם גירושין קובע ומסדיר את אופן פירוק התא המשפחתי, חלוקת הרכוש, סוגיות המשמורת וזמני השהות, גובה המזונות ונושאים נוספים אחרים.

עריכת הסכם גירושין מקצועי, מתבטאת ביכולתו לצפות את כל הקשיים והבעיות אשר עשויים להתרחש כתוצאה מתהליך כה רגיש ומורכב של גירושין.

היות שהסכם גירושין חייב להיות מאושר ע"י בית המשפט או בית הדין רבני ולקבל תוקף של פסק דין,  הפרת תנאי מתנאי הסכם גירושין מהווה למעשה הפרת פסק דין ועלולה לגרום לתביעה משפטית, ואף לקנס של בית המשפט.

במידה שאחד הצדדים מפר את הסכם הגירושין ואינו עומד בהתחייבויותיו ניתן לפעול כנגדו במספר דרכים בבית משפט או בהוצל"פ בהתאם למהות ההפרה.

במקרה של אי עמידה בהסכם גירושין מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בדיני משפחה אשר יבחן את מהות ההפרה וידע כיצד לפעול לצורך אכיפת וביצוע תנאי ההסכם.

ליצירת קשר לחץ כאן>>>

לעמוד הבית>>>

לכתבות נוספות>>>

Please reload

דניאל ויגלר הינו עו"ד ומגשר המתמחה בדיני משפחה, דיני ירושה, דיני חוזים, דיני חברות ומקרקעין.
עו"ד דניאל ויגלר הוא עו"ד מיומן וחריף, בעל ידע משפטי מקצועי רחב וניסיון מקצועי רב בטיפול בתיקים מורכבים בתחום דיני המשפחה והירושה בכל הערכאות המשפטיות.

ויצמן 2 (בית אמות השקעות), תל אביב

טלפון : 03-7444391

פקס: 03-6212440

מייל: daniel@wigler-law.co.il

Daniel Wigler Law Firm is a boutique law office which is situated in the center of Tel Aviv, Israel, and specializes in family law and inheritance law.
The firm provides its clients with legal consultancy on divorce and inheritance procedures in Israel