top of page

הדרך שלי להצלחה: איך הכל התחיל?


הדרך שלי להצלחה: איך הכל התחיל?

לאחר שסיימתי את לימודי התואר ראשון במשפטים באוניברסיטת תל-אביב התמחתי במשרד עוה"ד בלטר גוט אלוני ושות'. במסגרת התמחותי, נחשפתי למספר תחומים, ביניהם התחום של דיני משפחה וירושה, ומיד ידעתי שמצאתי את התחום שלי. השילוב של העיסוק בליווי וסיוע לאנשים במשברים הכי קשיים בחייהם, לבין עיסוק בכל תחומי המשפט האפשריים, החל בדיני חוזים ומקרקעין וכלה בתחום הנזיקין ואף במשפט פלילי- קסם לי מאוד. בשנת 2011 פתחתי את משרדי ושנתיים לאחר מכן סיימתי תואר שני במשפטים באוניברסיטת תל אביב, וכן, הפכתי למגשר המתמחה בגישור בסכסוכי משפחה וירושה.

מה הייחודיות של העסק או השירות אותו את/ה מעניק/ה ללקוחותיך?

המשרד שלי הינו משרד בוטיק, העוסק בדיני משפחה וירושה, ונותן מענה לכל הסוגיות וההליכים המשפטיים הקשורים לנושאים אלו. המטרה הראשית של משרדי היא קודם כל להקנות לכל לקוח את הידע והתשובות לגבי המצב המשפטי אליו נקלע, והסיכויים והסיכונים אשר בפניהם הוא עומד ולהוציא אותו בחוסר הוודאות. הייחודיות של המשרד היא היכולת להתאים לכל לקוח את האסטרטגיה שתביא למקסום התוצאה עבורו, בין אם בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני ובין אם במסגרת מו"מ.

מה את/ה אוהב/ת לעשות ברגעי הפנאי?

בשעות הפנאי אני משתדל לבלות עם אשתי ומשפחתי. אם יש דבר שאני מאוד אוהב לעשות הוא לטייל בחו"ל. אני מאמין שאושר ועושר אמתיים נובעים אך ורק מצבירת חוויות והדרך שלי לעשות זאת היא ע"י טיולים מאתגרים ברחבי העולם. אני מאוד אוהב לעשות ספורט, בעיקר סקי וידוע כאחד שכל ארוחה אתו במסעדה היא חגיגה .

שאיפה מקצועית לעתיד: מה החלום / המטרה הבאה?

מאז שפתחתי את המשרד הוא נמצא בצמיחה מתמדת ומטפל בלקוחות רבים. המטרה היא להמשיך להתפתח ולגדול ובמקביל להמשיך ולשמור על אותה איכות ורמת טיפול שמשרדי מקפיד עליו במסגרת הטיפול בתיקים של לקוחות המשרד. אומנם קיימת בי תשוקה רבה לתחום ולקריירה בתור עורך דין לענייני משפחה ירושה, אך בהחלט קוסם לי יום אחד לעבור לצד השני ולכהן כשופט לענייני משפחה.

טיפ לקוראים להצלחה בקריירה:

אני מאמין שהמוטו של עורך הדין חייב להיות יסודיות ומקצועיות באופן ניהול התיקים. על עורך דין טוב להכיר כל תיק במשרדו על בוריו ולתכנן את צעדיו בביהמ"ש בקפידה. על לקוח של משרד עורכי דין, להרגיש שהוא מוגן, ושיש מי שנלחם עבורו ושומר עליו בבית משפט. לקוח שמרגיש שעורך הדין עשה הכל עבורו במקצועיות ומתוך ראיית האינטרסים שלו .

כתבה זו פורסמה במגזין דה מרקר של הארץ

ובמגזין אטמוספירה של אל על

ובאתר הממליצה:

לינק לקטגוריית עסקים

https://www.hahamlaza.co.il/untitled-c5n5

לינק לכתבה עצמה

https://www.hahamlaza.co.il/blank-56

לתיאום פגישת ייעוץ ויצירת קשר התקרשו 04-7444391


bottom of page